Používáme soubory cookies k pravidelnému zlepšování výkonu a použitelnosti webu. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ souhlasíte s využívaním všech cookies. Více informací

I v létě 2022 rostl objem inzerce v podcastech

V novém reportu od společnosti Magellan, která pravidelně monitoruje dění na inzerentním trhu s podcasty, se dozvíme zajímavou informaci. Objem inzerce v podcatsech rostl i během obvykle okurkového období, tedy léta.

14

.

11

.

2022

,

1 minuta čtení

Celkově jde o 2,6 % v meziročním srovnání. Největší inzerenti se nebáli proinvestovat v předchozím kvartálu až 75 milionů dolarů. V mezikvartálním srovnání se pak objem utracené reklamy zvednul o 11 %. Jde o čísla z US trhu, která mapují zhruba 40 tisíc největších podcastů na tamním trhu.

Doporučené příspěvky